Close
Paieškos rezultatai
Prekiių filtrai

Vitaminai imunitetui stiprinti

Vitaminai imunitetui yra reikalingi, jei dažnai jaučiamas nuovargis, silpnumas bei puola infekcinės ligos. Tokie nemalonūs simptomai išduoda apie vitaminų trūkumą organizme. Mūsų vaistinėse bei internetinėje parduotuvėje – didelis vitaminų imunitetui formų bei kainų pasirinkimas, todėl tikrai rasite priimtiniausią variantą imuninės sistemos atstatymui. Užsisakydami internetu, ne tik sutaupysite laiko, bet ir prekes įsigysite pigiau!

Rodyti daugiau
Žiūrėti kaip Tinklelis Sąrašas
Rikiuoti pagal
Rodyti puslapyje
ALKYMER, 250 mg, 60 kapsulių paveikslėlis

ALKYMER, 250 mg, 60 kapsulių

ALPIKOL, sirupas imunitetui, 120 ml paveikslėlis

ALPIKOL, sirupas imunitetui, 120 ml

AMBIO ČESNAKAS, 700 mg, 60 kapsulių paveikslėlis

AMBIO ČESNAKAS, 700 mg, 60 kapsulių

AMBIO CINKAS, 45 tabletės paveikslėlis

AMBIO CINKAS, 45 tabletės

AMBIO CORDYCEPS, 100 tablečių paveikslėlis

AMBIO CORDYCEPS, 100 tablečių

AMBIO EŽIUOLĖ, 500 mg, 100 tablečių paveikslėlis

AMBIO EŽIUOLĖ, 500 mg, 100 tablečių

AMBIO IMUNINEI SISTEMAI, 30 kapsulių paveikslėlis

AMBIO IMUNINEI SISTEMAI, 30 kapsulių

AMBIO IMUNITETUI MIKSTŪRA, 120 ml paveikslėlis

AMBIO IMUNITETUI MIKSTŪRA, 120 ml

AMBIO IMUNITETUI SU EŽIUOLE, 30 tablečių paveikslėlis

AMBIO IMUNITETUI SU EŽIUOLE, 30 tablečių

AMBIO IMUNITETUI SU PROPOLIU, 60 tablečių paveikslėlis

AMBIO IMUNITETUI SU PROPOLIU, 60 tablečių

AMBIO REISHI, 90 kapsulių paveikslėlis

AMBIO REISHI, 90 kapsulių

AMBIO RYKLIŲ TAUKAI, 500 mg, 60 kapsulių paveikslėlis

AMBIO RYKLIŲ TAUKAI, 500 mg, 60 kapsulių

AMBIO UNA DE GATO (gauruotoji unkarija), 45 tabletės paveikslėlis

AMBIO UNA DE GATO (gauruotoji unkarija), 45 tabletės

ASKORUTINAS, 20 tablečių paveikslėlis

ASKORUTINAS, 20 tablečių

ASKORUTINAS, 50 tablečių paveikslėlis

ASKORUTINAS, 50 tablečių

BERTIL'S CINKAS 10 MG, 120 čiulpiamųjų tablečių paveikslėlis

BERTIL'S CINKAS 10 MG, 120 čiulpiamųjų tablečių

BERTIL'S CINKAS 15 MG, 100 tablečių paveikslėlis

BERTIL'S CINKAS 15 MG, 100 tablečių

BF-ESSE IMMUNECO, 30 kapsulių paveikslėlis

BF-ESSE IMMUNECO, 30 kapsulių

BIOCINKAS, 30 mg, milteliai, geriamajam tirpalui ruošti, 20 vnt paveikslėlis

BIOCINKAS, 30 mg, milteliai, geriamajam tirpalui ruošti, 20 vnt

BIOPILLS IMMUNO SUPERIOR, 30 tablečių paveikslėlis

BIOPILLS IMMUNO SUPERIOR, 30 tablečių

Imuniteto ir organizmo stiprinimui skirtų vitaminų įvairovė


Prie imuninės sistemos stiprinimo vienaip ar kitaip prisideda visi vitaminai bei mineralinės medžiagos, nes jų visuma užtikrina tinkamą organizmo darbą. Geriausi vitaminai imunitetui stiprinti yra C, D, E, tai pat cinkas, selenas, kurie stiprina ir padeda atkurti organizmo imunitetą.


Kokiais atvejais rinktis vitaminus imuniteto stiprinimui?


Jūsų imuninė sistema gali būti nusilpusi ir reikėtų susimąstyti apie jos stiprinimą, jei pradėjote jausti šiuos simptomus:

  • dažnai kamuoja nuovargis, nors miegate ilgai;
  • bendras silpnumas;
  • dažnai puola infekcinės ligos.


Vitaminai nusilpusiam organizmui yra ypač reikalingi šaltuoju laikotarpiu. Tuo metu mažiau būname gryname ore, negauname pakankamo saulės kiekio (vitaminas D), dėl mažesnio vaisių ir daržovių suvartojimo į organizmą patenka mažiau reikalingų medžiagų. Vitaminai imuninei sistemai padės ir tuomet, kai per dieną negalime įsisavinti reikalingo vitaminų kiekio su maistu. Taip pat, kai dėl kitų sutrikimų reikia vengti tam tikros produktų grupės.


Kaip pasirinkti tinkamiausią vitaminų formą?


Šiandien vaistinėse randamų vitaminų formų pasirinkimas yra išties platus – toks didelis asortimentas susiformavo dėl skirtingų vartotojų poreikių. Mūsų vaistinėse vitaminai imunitetui parduodami miltelių, kapsulių, lašų, sirupo, kramtomųjų tablečių formomis, todėl tikrai rasite sau priimtiniausią. Renkantis vitaminų formą, svarbu atsižvelgti į savo poreikius. Naudokite lengvai suvartojamus (kramtomus ar skysčio pavidalu), kai jums nėra malonus kapsulių nurijimas. Tačiau renkantis skanias vitaminų formas atkreipkite dėmesį į jų sudėtį – įvertinkite cukraus bei kitų konservantų kiekį.


Kaip užtikrinti vitaminų įsisavinimą?


Reikia atsižvelgti į tam tikras vartojimo ypatybes, siekiant, kad vitaminai nusilpusiam organizmui būtų veiksmingi:

  • vitaminų nerekomenduojama užgerti kava, nes tai stabdo jų įsisavinimą;
  • alkoholio vartojimas prisideda prie sunkesnio vitaminų patekimo į organizmą;
  • didelis cukraus kiekis apsunkina vitamino C įsisavinimą;
  • apsunkinti vitaminų patekimą į organizmą gali ir stresas, žalingi įpročiai ar antibiotikų vartojimas;
  • vartojant diuretikus, kartu su jais tuo pat metu nerekomenduojama gerti vitamino C.


Vitaminą C yra patartina išgerti su obuolių, apelsinų ar morkų sultimis, nes taip paspartės įsisavinimas. Riebaluose tirpius vitaminus A, E, D rekomenduojama vartoti aliejinės formos (aliejinės kapsulės ir kt.). Siekiant užtikrinti efektyvų gerųjų medžiagų įsisavinimą venkite vitaminus vartoti nepavalgius.